Понеділок, 14 Червня, 2021

Якою рекламою агітували криворіжців кандидати у президенти України

Костянтин Павлов — мер по волі випадку чи народ так вирішив?

Осінні вибори 2020 року в Україні породили чимало сенсацій і при цьому підтвердили істину — що посієш, те й пожнеш. На жаль,...

Скільки “скелетів у шафі” у нового мера Кривого Рогу: всі скандали та секрети Костянтина Павлова

Костянтин Павлов, відомий у вузьких колах як Костя '' Лабутен ", колишній" регіонал” і нинішній член '' ОПЗЖ '', людина з" лихих...

Задеклароване майно мера Кривого Рогу Юрія Вілкула

Міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул має ряд рахунків у банках і тримає готівкою 2,8 мільйона гривень, 59 тисяч євро і 48 тисяч доларів....

Партія “Українська перспектива”: хто фінансував політичний проект Вілкула та хто в підсумку опинився в міськраді

Партію "Блок Вілкула" Українська перспектива "на Дніпровщині та в Кривому Розі просували, використовуючи останні досягнення передвиборчих технологій. Зокрема, використовували однойменний благодійний фонд...

«Центр політичної аналітики» Кривого Рогу проаналізував білборди кандидатів у президенти, які були розміщені на території міста. За даними «Центру», в останній президентській кампанії кандидати на білбордах не використали агресивні кольори, які асоціюються з війною. Але задіяли агітаційні гасла, не завжди несли конкретний посил для аудиторії, а більше провокували на емоції. Детальніше читайте на kryvyi-rih-yes.

Колірний посил

Члени «Центру політичної аналітики» стверджують, що більшість кандидатів на своїх передвиборних білбордах використовували темний друк на світлому фоні. Такий прийом більш зручний для читання з великої відстані. Цей прийом задіяли Сергій Тарута, Олександр Шевченко, Олег Ляшко і Ольга Богомолець. Синій колір – символізує стабільність. До такого стилю вдавалися опозиційні кандидати Олександр Вілкул і Юрій Бойко, посилюючи візуальний ефект зображенням голуба як символу миру.

Юлія Тимошенко наголошувала на синьо-жовтих кольорах, які асоціюються з прапором України. Згідно з дослідженням «Центру», червоний колір, який використовували Олег Ляшко, Ігор Шевченко та Сергій Каплін, найчастіше асоціюється з агресією і викликає тривогу у виборців. Тому кандидати зміксованому його зі спокійним білим кольором.

Поєднання сірого і малинового, за дослідженнями аналітиків «Центру» вважається найбільш вдалим поєднанням для політреклами. Малиновий не такий агресивний, як червоний, але несе в собі більше динаміки. Саме таке поєднання можна було побачити на білбордах Петра Порошенка. Зелений колір несе в собі спокій і нові надії. Його вибрав для своєї кампанії Володимир Зеленський, враховуючи, що його прізвище асоціюється саме з таким кольором палітри.

реклама

Гасла і зовнішній вигляд

Що стосується гасел кандидатів, то їх можна розділити на кілька груп. «Центр політичної аналітики» вважає, що це:

  • ті, які відображають політичну програму кандидата;
  • ті, які не несуть в собі таку інформацію, а працюють на емоції;
  • і ті, які відображають програму, але обіцянку неможливо виконати, оскільки вона не у повноваженнях президента.

До першої групи належать гасла з бордів Олександра Вілкула та Юрія Бойка. Гасла з акцентом на емоції, але які не відображають передвиборної програми, у Юлії Тимошенко, Олександра Шевченко та Володимира Зеленського, Андрія Садового та Сергія Тарути. Кардинально інший вектор гасел був у Петра Порошенка. У «Центрі» вважають, що слоган «Кандидатів багато – президент один» несе в собі меседж чіткої впевненості в перемозі.

Що стосується зовнішнього вигляду кандидатів на білбордах, більшість політиків використовували своє фото в діловому костюмі. Це свідчить про серйозність намірів. У такому стилі постали перед виборцями Олександр Вілкул і Сергій Тарута. Сергій Каплін та Олекандр Шевченко без краваток і з розстебнутою сорочками символізують відкритість. Олег Ляшко, який протягає руку пенсіонерці, створює враження допомоги. Петро Порошенко зображений в профіль з піднятим підборіддям, це створює враження впевненості в собі і величі. Також є категорія політиків, які не використали своє фото в агітації – Юлія Тимошенко, Юрій Бойко та Володимир Зеленський.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Про призначення субсидій криворіжцям

Зважаючи на те, що питання оформлення і виплати субсидій досить важливе, проте часто вимагає  контактування в умовах карантину, звертаємо увагу на Постанову...

Іван Баканов: як ревізор став главою СБУ та що з цього вийшло

Весною 2019 року в Україні змінилося керівництво країни та був обраний новий президент — Володимир Зеленський. Ця подія мала великий резонанс, як...

Як Зеленський позбувся контролю Коломойського і чому чорна смуга в житті олігарха тільки починається

12 березня 2021 року Володимира Зеленського публічно підтримав санкції США, запроваджені 5 березня проти Ігоря Коломойського, і, на думку експертів, це стало...

ФБР оголосило в розшук земляка Зеленського, — Костянтина Килимника: чому це новий виклик для президента та яких очікувати наслідків

Здавалося б, крім того, що обидва ці персонажі родом з Кривого Рогу, нічого спільного між ними немає. Однак це оманливе враження. Всупереч...

“Криворізька” діаспора в Києві: хто з земляків і друзів Зеленського осів у коридорах влади

В часи кандидатства в президенти Володимир Зеленський гарно говорив про "злого духа" українського політикуму — кумівство, про близьких родичів і шкільних друзів,...