Якою рекламою агітували криворіжців кандидати у президенти України

«Центр політичної аналітики» Кривого Рогу проаналізував білборди кандидатів у президенти, які були розміщені на території міста. За даними «Центру», в останній президентській кампанії кандидати на білбордах не використали агресивні кольори, які асоціюються з війною. Але задіяли агітаційні гасла, не завжди несли конкретний посил для аудиторії, а більше провокували на емоції. Детальніше читайте на kryvyi-rih-yes.

Колірний посил

Члени «Центру політичної аналітики» стверджують, що більшість кандидатів на своїх передвиборних білбордах використовували темний друк на світлому фоні. Такий прийом більш зручний для читання з великої відстані. Цей прийом задіяли Сергій Тарута, Олександр Шевченко, Олег Ляшко і Ольга Богомолець. Синій колір - символізує стабільність. До такого стилю вдавалися опозиційні кандидати Олександр Вілкул і Юрій Бойко, посилюючи візуальний ефект зображенням голуба як символу миру.

Юлія Тимошенко наголошувала на синьо-жовтих кольорах, які асоціюються з прапором України. Згідно з дослідженням «Центру», червоний колір, який використовували Олег Ляшко, Ігор Шевченко та Сергій Каплін, найчастіше асоціюється з агресією і викликає тривогу у виборців. Тому кандидати зміксованому його зі спокійним білим кольором.

Поєднання сірого і малинового, за дослідженнями аналітиків «Центру» вважається найбільш вдалим поєднанням для політреклами. Малиновий не такий агресивний, як червоний, але несе в собі більше динаміки. Саме таке поєднання можна було побачити на білбордах Петра Порошенка. Зелений колір несе в собі спокій і нові надії. Його вибрав для своєї кампанії Володимир Зеленський, враховуючи, що його прізвище асоціюється саме з таким кольором палітри.

реклама

Гасла і зовнішній вигляд

Що стосується гасел кандидатів, то їх можна розділити на кілька груп. «Центр політичної аналітики» вважає, що це:

  • ті, які відображають політичну програму кандидата;
  • ті, які не несуть в собі таку інформацію, а працюють на емоції;
  • і ті, які відображають програму, але обіцянку неможливо виконати, оскільки вона не у повноваженнях президента.

До першої групи належать гасла з бордів Олександра Вілкула та Юрія Бойка. Гасла з акцентом на емоції, але які не відображають передвиборної програми, у Юлії Тимошенко, Олександра Шевченко та Володимира Зеленського, Андрія Садового та Сергія Тарути. Кардинально інший вектор гасел був у Петра Порошенка. У «Центрі» вважають, що слоган «Кандидатів багато - президент один» несе в собі меседж чіткої впевненості в перемозі.

Що стосується зовнішнього вигляду кандидатів на білбордах, більшість політиків використовували своє фото в діловому костюмі. Це свідчить про серйозність намірів. У такому стилі постали перед виборцями Олександр Вілкул і Сергій Тарута. Сергій Каплін та Олекандр Шевченко без краваток і з розстебнутою сорочками символізують відкритість. Олег Ляшко, який протягає руку пенсіонерці, створює враження допомоги. Петро Порошенко зображений в профіль з піднятим підборіддям, це створює враження впевненості в собі і величі. Також є категорія політиків, які не використали своє фото в агітації - Юлія Тимошенко, Юрій Бойко та Володимир Зеленський.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.